donderdag 29 april 2010

Zuid-Afrika Reisweblog. Dag 4, door Femke Feddema


Schedule day 4 | Dancers: class and corrections by Robyn Ross + Performance | Ton Wiggers: Master class in University of Cape Town

Vandaag ben ik de dag iets later begonnen dan normaal want iets langer slapen na onze "première" gisteravond was nodig! De voorstelling is heel goed gegaan. Het publiek was erg enthousiast en het applaus aan het einde van de voorstelling was dan ook zo goed dat het me veel energie geeft om vanavond weer op toneel te staan. Buiten het feit dat we hier zijn om te werken, hebben we ook de tijd om de stad te verkennen. Tot nu toe is het ook erg mooi weer geweest dus daar geniet ik volop van! Dinsdag ben ik met een paar collega's met de auto langs de kust gereden en dat was zo ongelooflijk mooi! Ook ben ik naar robbeneiland geweest wat veel indruk op mij heeft gemaakt. Verder is het gewoon genieten van de mensen, het weer, het dansen in Baxter Theatre en de energie die de stad uitstraalt. Jammer om weer naar huis te gaan zondag maar stiekem hoop ik over 2 jaar weer terug te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten