maandag 11 april 2011

Tournee Introdans Ensemble voor de Jeugd Lyon | Dag 7

Barbecue!

Voor mij is dit de eerste tour naar het buitenland met Introdans. Het was nog eens extra speciaal omdat ik hier het Indigo Rose duet met mijn 2de cast partner mocht dansen. Tot nu toe is alles super verlopen en heb ik er nog heel veel zin in. Gisteren hadden we een etentje met het hele gezelschap. Met een paar mensen hadden we toen besloten dat het wel leuk zou zijn om met de fiets richting stad te gaan. Na een paar bijna doodervaringen hebben we het toch gehaald en was het een zonnige en gezellige dag.

Vandaag hadden we een normale voorstelling in plaats van een schoolvoorstelling. De kinderen van de schoolvoorstellingen geven veel energie en gelukkig was het vandaag ook ontzettend leuk publiek. De show ging goed dus bij ons zat de stemming er goed in. Omdat we vandaag maar 1 voorstelling hadden en omdat het heel erg mooi weer was besloten we in het park te gaan zitten. De technici vonden het leuk om vandaag een lekkere barbecue te organiseren dus na een uurtje helemaal niks te hebben gedaan zijn we de supermarkt ingedoken om heerlijk Frans vlees te kopen. Na ons opgefrist te hebben zijn we richting het kleine park in de buurt gegaan waar de barbecue al klaar stond. Hier hebben we met zijn alle lekker gegeten en gedronken en onze ervaringen over Lyon besproken.
Omdat we morgen 2 voorstellingen hebben en we er weer vroeg uit moeten is iedereen weer op tijd richting het hotel gegaan om uit te rusten en lekker te slapen voor deze zware dag. Ik heb het hier ontzettend naar mijn zin en vind jammer dat het er over 2 dagen alweer opzit.

groetjes en tot snel!

Jurrien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten