dinsdag 11 oktober 2011

Laatste voorbereidingen

De laatste paar correcties, de laatste licht&volume standen dubbel checken, de kostuums nog een keer kritisch bekijken op kleine losse steekjes. Alles wordt in de laatste 2 dagen voor de première van VIER40 dubbel gecheckt. Want over 1 dag is het zover, 7 oktober gaat de langverwachte feestweek van start! Wat een prachtig moment gaat dat zijn voor alle medewerkers van Introdans. Maar eerst nog grote zenuwen en stress voor de dansers en medewerkers achter de schermen, zij kunnen pas feestvieren als ze goed gepresteerd hebben tijdens dit weekend. Want er staan wel 3 voorstellingen op ze te wachten, en elk gevuld met een volle zaal.
De stemming zit er goed in, overal in het gebouw hoor ik spanning en opwinding over het komende weekend. Ik zie de diepe concentratie bij dansers in hun ogen tijdens de dagelijkse balletles. Iedereen zit eigenlijk met hun gedachten bij het toneel. Daar wordt straks gezweet, geschitterd en gelachen. Wat een fijn gevoel om dit seizoen officieel te beginnen, ik ben trots dat ik dit mooie en bijzondere moment voor Introdans mag meemaken.
Voor ieder die dit moment, samen met ons allemaal, wil ervaren.. ik nodig jullie van harte uit om deze voorstellingen te komen bezoeken in de Schouwburg van Arnhem. 7,8 en 9 oktober VIER40, en vier dit feestje met ons mee!

Graag to ziens! Jamy Schinkelshoek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten